21 Mart 2018 Çarşamba

7 Hint Müziği-Filmi Tavsiyesi

Merhaba arkadaşlar. Bu sefer farklı bir yazı olsun istedim. Genelde insanlar izlediği filmin müziklerini verir. Ben tersten gidip önce müziği sonra filmi söyleyeceğim :D

Yalnız benden söylemesi filmi izlemeyen birine müzik o kadar da etkileyici gelmeyebilir. O yüzden filmleri de izleyin :) verdiğim videolarda hafif spoiler olabilir ama filmi bilmeyen anlayamaz o yüzden sorun yok :) Alt yazılı videoları ekledim. İyi seyirler, iyi dinlemeler :)

1. Tu Jo Mila (Seni Bulduğumda)


Bajrangi Bhaijaan filminde geçen bu müzik çok duygusal. Müzik sözlerinden biri seni bulduğumda her şeyi başardım. Filmi de aşırı tavsiye ederim :)




2.All Izz Well


3 idiots filminde geçen bu müzik çok komik :) Sırf bu film için yapılmış bir müziktir kendileri. 3 idiots en sevdiğim Hint filmidir. İzlemeyen kalmasın :)

3. Kaise Mujhe


Ghajini filminde geçen bu müzik çok aşırı duygusal. Bu filmi izlemeyen kalmasın :)



4. Kal Ho Naa Ho (Yarın Bir DAha Gelmeyebilir)
Kal Ho Naa Ho Bunun alt yazılı videosunu bulamadım. Ama olsun bu şekilde de dinleyin. Çok etkili çok güzel bir müzik. Filmi de Srk'nin imdb'de en çok puan alan filmi. İzleyenler uzun süre etkisinde kalıyor benden söylemesi :))


5. Kholo Kholo


Her Çocuk Özeldir filminde geçen bu müzik de mükemmel. Aamir Khan bu filmde öğretmen rolünde yer alıyor. Özellikle öğretmenlerin ve anne-babaların izlemesi gereken bir film.

6. Chande Chamke


Fanaa filminde geçen bu müziğin çevirisini okumak o kadar da mantıklı değil aslında :) Müzik ve video çok eğlenceli ama Türkçe'ye çevirince komik kalıyor. Çünkü aslında Hint tekerlemelerinden şarkı yapmışlar. Nasıl Türkçe bir tekerlemeyi alıp başka bir dile çevirirsen komik oluyorsa burada da aynı durum geçerli. Filmi de tavsiye ederim elbette :)




7. Yeh Ishq Hai


Jab We Met filminde geçen müziği çok sevdim o yüzden buraya da aldım. Bütün filmleri tavsiye ettim ama bak bunu tavsiye edemeyeceğim. İlla izlemek isteyen olursa beklentisi düşük olsun derim. Müziğe gelecek olursak çoğu kişiye tanıdık gelebilir bu müzik. Orijinalinin bu olduğunu belirtmek isterim.






Bu yazının da sonuna geldik. Beğendiğiniz Hint fimleri veya Hint müzikleri varsa yorumlarda belirtirseniz sevinirim. Herkese iyi seyirler :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduysan ses ver!