21 Mart 2018 Çarşamba

2 mükemmel film tavsiyesi


Cinderella Man  (Külkedisi Adam)
imdb 8,0

Özür dilerim Joe
Tanrı aşkına özür dileyecek ne yaptın Jim ?

Çocukları için, ailesi için, para dilenmek zorunda kalan bir babanın hikayesi.
Film aslında yaşanmış bir hikayeden alınmış. Bir boksörün hayatını anlatıyor. Şu ana kadar bir çok boks filmi izledim. Konu bakımından en sağlam film bu diyebilirim. Daha fazla spoiler vermeden fragmanı veriyorum ve iyi seyirler dilerim :))











The Intouchables (Can dostum) 
imdb 8,6

Hem çok güldüren hem de zaman zaman duygulandıran film. Filmde engelli bir adam ile zenci sağlıklı bir adamın dostluğu anlatılıyor. Farkettiniz mi "engelli" ve "zenci" diyerek bile dışladım aslında. Halbuki hepimiz insan değil miyiz? Filmde de bunu bence çok güzel anlatmış. En başta bunlar nasıl dost olur diyorduk ama bu yaşanmış bir hikaye ve yaşanmış bir hikayenin filmi de ayrı güzel oluyor. Yarının ne olacağını bilemeyiz, aslında hepimiz bir "engelli adayı" olabiliriz. Ailemizi, doğduğumuz yeri seçemeyiz. Ön yargılar sonradan öğrenilir. 7 dalda ödül almış bu filmi kesin izleyin derim. Fragmanı veriyorum, iyi seyirler.







2 yorum:

Okuduysan ses ver!